فرماندار اهر بر برنامه سازی مناسب در جهت استفاده موثر از شبکه های مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان ، بااشاره به علاقه مندی قشر عظیمی از جامعه هدف به شبکه های اجتماعی ارائه راهکارهای مناسب و برنامه ریزی اصولی متناسب با سلایق، آحاد مختلف جامعه بخصوص قشر جوان تأکید کرد.

وی، گفت: اگر دراین راه قدمهای موثری برداریم و زمینه رغبت مخاطبان فضای مجازی را با مطالب پر محتوی و هدف دار اقدامات اساسی انجام دهیم قطعا موفق خواهیم بود.

این مقام مسئول، گفت: متأسفانه با توسعه فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی رویکرد گذشته خود را از دست داده و باید دراین خصوص با مطالعات کارشناسی و بهره مندی از افراد با تجربه، تمهیدات و پیش بینی های لازم را در جهت ترویج فرهنگ مطالعه انجام دهیم.

رئیس کمیته مطالعه مفید شهرستان اهر اقدامات اساسی در جهت به روز نمودن کتابخانه های عمومی شهرستان را به سیستم های نوین ارتباطی و بهره مندی از علم روز را گامی مهم در ترویج و رغبت علاقه مندان به کتاب و مطالعه برشمرد و بر تلاش مضاعف دراین زمینه تأکید کرد.

وی، یکی از راههای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را ترویج فرهنگ مطالعه با محتوای فرهنگی معنوی و دینی برشمرد و افزود: اگر در این راه موفق شویم قطعا توطئه های دشمن تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

فرماندار اهر بر برگزاری نشستهای نقد و بررسی، آموزش نویسندگی، کلاس های تقویت انشاء نویسی و برنامه های متنوع دراین زمینه تأکید کرد.

عابدی، بر همکاری تمامی ادارات و نهادها و شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر در جهت تقویت و توسعه کتابخانه شهرستان و بهره مندی از خدمات و کمک های خیرین تأکید کرد.

در این جلسه محمد رحمانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهر گزارشی از روند اجرایی و کارهای انجام شده توسط این اداره در کتابخانه های شهرستان و موانع پیش رو ارائه کردند.

وی در ادامه مسئولین ادارات و نهادهای حاضر نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع جلسه و کتاب و کتابخوانی در راستای تقویت کتابخانه ها تشریح نمودند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.