معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار داشت : ایجاد و برقراری طرح های ماندگار فرهنگی در دستور کلیه واحد های این دانشگاه قرار گرفته است.

طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : توسعه فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از دیگر وظایف اصلی این دانشگاه است.

وی افزود: افزایش واحد های دانشگاه آزاد در سراسر کشور و همچنین برقراری ارتباط با همه قوم ها ،مذهب ها و گویش‌ها عاملی بود تا این دانشگاه گام‌های اساسی در زمینه اتحاد ملی و توسعه فرهنگی بردارد.

هاشمی رشته‌های موجود در این دانشگاه همچون مردم شناسی، علوم اجتماعی، روان شناسی، باستان شناسی و علوم انسانی را از دیگر دلایل این دانشگاه برای تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی، برقراری و همچنین ایجاد طرح‌های ماندگار فرهنگی را در دستور کار واحدهای دانشگاهی قرار داده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید بر ضرورت اجرای طرح فرهنگی مفاخر و مشاهیر اظهار داشت: تاکنون بیش از ٢۵٠٠ نفر ازمفاخر و مشاهیر شناسایی و معرفی شده‌اند که در ۴ سطح ملی، منطقه‌ای، محلی و بین المللی تقسیم بندی شده‌اند تا آثار شخصیت و جایگاه این چهره‌های برجسته مجدد شناسایی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار