آیین نامه کار دانشجویی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد از ابلاغ آیین نامه کار دانشجویی به واحدهای دانشگاه آزاد مراکز استان، واحدهای مستقل، مراکز آموزشی و سازمان سما، خبر داد.

دكترعليرضا صامت مدير كل امور دانشجويي دانشگاه ازاد در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مبلغي به عنوان حقوق كار براي دانشجويان اين دانشگاه وجود ندارد اما بر اساس بخش نامه ی ابلاغ شده براي مقطع كارداني و كارشناسي مبلغی به عنوان تخفيف شهريه تا سقف ٥٠ درصد در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد:براي دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي به ازاي هر ساعت كار مبلغ ٣٠ هزار ريال مقطع ارشد و دكتري تخصصي مبلغ ٥٠ هزار ريال و دكتري مبلغ ٦٠ هزار ريال در نظر گرفته شده است .

مدير امور دانشجويي دانشگاه آزاد افزود: دانشجويان تنها ميتوانند در برخي از قسمت هاي دانشگاه از جمله فعاليت هاي پژوهشي فرهنگي حوزه روابط عمومي فعاليت نماييد و حضور آنها به عنوان همكار در قسمت هاي فارغ التحصيلان و بايگاني و كارپردازي ممنوع است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این آیین نامه با هدف بهره گیری پاره وقت از توانمندی و خلاقیت های دانشجویان در پیشبرد امور دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت اجتماعی، تجربه آموزی دانشجویان و مساعدت مالی به آنان در زمینه شهریه تحصیلی، تدوین شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار