دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای تشویق شرکت‌کنندگان در جشنواره کسب و کارهای نوپا در حوزه‌ی صنعت و معدن بسته‌ی مالی حمایتی طراحی کرده است.

علی نیکبخت عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر اولین جشنواره کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری اولین جشنواره کسب و کارهای نوپا در حوزه‌ی صنعت و معدن در روز دوشنبه، 10 اسفند خبر داد و گفت: این جشنواره در سه بخش نمایشگاهی، ایده بازار و سخنرانی‌های تخصصی کارآفرینان برجسته کشور با هدف تقویت ارتباط صاحبان ایده و جامعه کارآفرین و سرمایه‌گذار در این حوزه و همکاری نظام‌مند صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 70 طرح به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد که 30 طرح را برگزیدیم. در بخش ایده بازار جشنواره، 10 طرح که قابلیت تجاری‌سازی دارند، برای رقابت در این بخش انتخاب شدند. که در کل این دوره جشنواره 6 برگزیده‌ی نهایی دارد.

نیکبخت به صورت جزئی ‌تر توضیح داد: از 6 برگزیده نهایی، سه برگزیده در بخش نمایشگاهی و سه ایده برتر، جوایز جشنواره را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین بسته‌ی مالی حمایتی برای تشویق شرکت‌کنندگان در جشنوراه کسب و کارهای نوپا در حوزه‌ی صنعت و معدن طراحی شده است که شامل تأمین سرمایه، تأمین مالی و امکانات تولید انبوه و صنعتی برای صاحبان طرح‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن تأمین مالی ایده‌های برتر که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند را تا سقف 80 درصد سرمایه‌گذاری مورد نیاز متقبل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار