مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت روز 25 اردیبهشت ماه در این استان برگزار شد.

مسابقات ملی مهارت در خراسان رضوی برگزارشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، افشین رحیمی گفت: هزار و 573 نفر در مرحله استانی ثبت نام و در این مسابقات شرکت کردند.

وی اظهار کرد: پارسال و در شانزدهمین دوره مسابقات مهارت 980 نفر ثبت نام کرده بودند که با احتساب ثبت نام کنندگان این دوره، افزایش حدود 60 درصدی ثبت نام کنندگان را شاهدیم.
وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان این دوره هزار و 160 نفر مرد و 413 نفر زن هستند، افزود: این دوره از مسابقات در 31 رشته در سطح کشور برگزار شد و در خراسان رضوی در 30 رشته شاهد حضور داوطلبان بودیم و تنها در رشته آکواترونیک متقاضی ثبت نام نداشته ایم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات به صورت کتبی در 23 حوزه در سطح استان برگزار شد و قبول شدگان این مرحله برای انتخاب تیم مرحله استانی مسابقات در بازه زمانی هشتم تا 13 خردادماه به صورت عملی مهارت خود را به آزمون خواهند گذاشت.
رحیمی اظهار کرد: نتایج آزمون کتبی مرحله شهرستانی مسابقات، اول خردادماه اعلام و پس از آن نفرات برگزیده آزمون عملی می توانند در آزمون مرحله استانی که هفتم و هشتم مردادماه برگزار خواهد شد، حضور یابند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای از امسال امکان اعزام کارشناسان در 16 رشته جدید به مسابقات جهانی جهت کسب تجربه ایجاد شده که در همین راستا فراخوان نیز داده شده و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.irantvto.ir مراجعه کنند.
وی از مراقبت زیبایی، تعمیر و نگهداری هواپیما، خدمات رستوران داری، سلامت و مراقبت اجتماعی، آرایشگری(زنانه و مردانه)، مدلسازی اولیه، پلی مکانیک و اتوماسیون، مهندسی پلاستیک جامد، ساخت و ساز فلزی، فناوری رسانه ای چاپ، شبکه های کابلی، چیدمان فروشگاهی و طراحی ویترین، نقاش و دکوراسیون، نجاری، معماری سنگی و plastering and drywall systems به عنوان رشته هایی نام برد که امکان اعزام کارشناس را دارند.
انتهای پیام //


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.