رییس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری در اردبیل از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و روند آمادگی تیم رو به پیشرفت می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاردبیل؛ علی مرادی درجریان بازید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در اردبیل افزود: به اهداف خود در اردوی اردبیل در حال دست یافتن هستیم و تلاش می کنیم تا وزنه برداران در مسابقات جام فجر نتیجه تمرینات خود در این اردو را ببینند.

وی گفت: 30 کشور برای حضور در مسابقات جام فجر در تهران که در روزهای 9 تا 13 خرداد برگزار می شود ، اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود چهره های بزرگ وزنه برداری جهان در آن شرکت کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور افزود: با انجام اردوهای منظم و شرکت در جام فجر سعی می کنیم تا وزنه برداران ملی پوش خود را برای مسابقات المپیک ریو آماده کنیم .

مرادی افزود: پس از این مسابقات و پیش از اعزام تیم به المپیک، اردوی سطح دریا را در استان گیلان برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در المپیک ریو آماده شویم.

وی تشریح کرد که امکانات لازم برای آمادگی تیم مهیا شده و سجاد انوشیروانی سرمربی با دانش تیم ملی تمرینات ملی پوشان را تحت نظر دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.