اهواز؛

آغاز ساخت پالایشگاه گاز در خوزستان

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت پالایشگاه گاز با توان به‌کارگیری 2 هزار نیروی خوزستانی و تکمیل بیمارستان 128 تخت‌خوابی سوسنگرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر صالحی‌نسب با اشاره به سفر چند روز پیش معاونان نیرو، کشاورزی و شرکت جهادی نفت به استان خوزستان بیان داشت: امیدواریم ره‌آورد این سفر رفع محدودیت‌های آبی در سطح طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در این استان باشد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه کار‌ها و اقدامات اساسی صورت گرفت، افزود: کلنگ‌زنی و شروع به‌کار ساخت بزرگ ترین پالایشگاه گاز مایع در این شهرستان که انتظار می‌رود، در آینده در جذب نیروهای خوزستانی سهم عمده‌ای داشته باشد، انجام گرفت.

صالحی نسب با بیان اینکه در هنگام تأسیس این پالایشگاه نزدیک به 2 هزار نیرو از استان خوزستان مشغول به‌کار خواهد شد؛ تأمین اعتبار برای ساخت بیمارستان سوسنگرد را یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده دانست.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحث ساخت بیمارستان سوسنگرد با کمک 70 میلیارد تومانی به پایان رسید و پس از 24 سال به پولی و نبود اعتبار برای ساخت این مرکز درمانی 128 تخت خوابی، با اعتبارات نفت و وزیر آن اقدامات لازم و اساسی انجام شد.

وی به مشکلات جاده در دشت آزادگان اشاره کرد و اذعان داشت: این شهرستان در بخش جاده‌ای نیز پروژه سیاهی داشت که با استفاده از اعتبارات نفت و حمایت وزارت نفت 60 میلیارد تومان بودجه اخذ شد و این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.

ناصر صالحی‌نسب خاطرنشان کرد: از این جاده حدود 10 کیلومتر تا هویزه دچار مشکل است که انتظار می‌رود نماینده جدید برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.