به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه
خبرنگاران جوان از همدان؛ کاظم زاده با بیان اینکه کمپین های
رنگی شامل سه رنگ سبز، قرمز و نارنجی است، گفت: خط سبز در روی محصولات نشان
از این است که آن محصول از میزان قند کمتری برخوردار است و خط نارنجی در
روی محصولات نشان از این است که آن محصول باید با احتیاط استفاده شود چون
آن محصول داری چربی است.
وی افزود: خط قرمز در محصولات خطرناک است که باید با احتیاط بیشتری استفاده شود،
چون عروق را تشدید و عوارض بیماری های قلبی را ایجاد می کند .
وی
با بیان اینکه این نشانگرهای رنگی در حال حاضر در بسته های مواد غذایی ما
در حال انجام است، افزود: استفاده از کمپین ها در مدرسه ها باید آموزش داده
می شود که به شکل کتابچه و فیلم به مدارس ها داده شده است .
کاظم زاده خاطرنشان کرد: هدف از کمپین های رنگی در محصولات حفظ سلامت و ارتقای بهداشت در جامعه است.
وی تصریح کرد : امیدواریم تا پایان سال کمپین های تغذیه ای در همدان به 100 برسد.
انتهای پیام/