مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از ایجاد یکشنبه بازار خودرو در محل بازار خودروی مجیدیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، احمد محبی گفت: با توجه به اینکه امسال شهرداری در صدد استفاده از کاربری بازار خودرو در روزهای هفته است و نیاز به افزایش بازارهای سیار احساس می شود این سازمان در روزهای یکشنبه اقدام به راه اندازی بازار سیار کرده است.

وی افزود:با ایجاد این بازار سیارواقع در بلوار مجیدیه مشهد، زمینه ای اشتغال برای شهروندان فراهم می شود.

محبی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار دستفروش در بازارهای سیار تحت نظارت شهرداری ساماندهی و در حال فعالیت هستند که با ایجاد یکشنبه بازار جدید واقع در بازار خودرو به طور مستقیم 400 نفر و غیر مستقیم 1200 نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان در زمینه عرضه مستقیم کالاهای خود به شهروندان در بازارهای سیار بیان کرد: تولیدکنندگان دارای معرفی نامه از اتحادیه تولیدکنندگان داخلی می توانند با مراجعه به شهرداری با معافیت از قوانین ارائه مجوز در بازارهای سیار فعالیت کنند.

محبی ادامه داد: در همین راستا بیش از 60 درصد از محصولات موجود در بازارهای سیار تولیدات داخلی و مشاغل خانگی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر 19 بازار سیار در سطح شهر فعال است که بازار سیار مجیدیه دومین یکشنبه بازار بعد از بازار سیار سیدی خواهد بود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۰:۳۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
سلام کدام بازارها مجوز میخواهند؟
France
فرشته
۰۶:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سلام ، ما ابتدای امیریه زندگی میکنیم ، و حس میکنم تو روستاهای دور و بیابونیم دریغ از بازارچه ومغازه برای خرید ، لطفا از این هفته بازارها در امیریه هم شهردار عزیز مشهد راه اندازی کند ، نه سوپر مارکتی ، نه تره بار فروشی ، هیچی نیست ، ما گناه داریم بخدا واسه خرید باید کلی هزینه کنیم مناطق دیگه ، اونم بادربستی ،
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام خواهش خواهش مدیرعامل روزبازارمیادین مشهدخواهش میکنم بخداخیلی زنگ پیام به شهرداری دادیم اکثرکثبه چهارشنبه بازارطرق گلایه مندیم ازاینکه خیلی هااکثرشان افقانی هستن بدون هیچ رعایت قانون بدون مجوزجلوی درب ورودی چهارشنبه بازارطرق کسب میکنندمانع مردم به داخل بازارمیشن صدمعبردرست کردن ازبعداظهرشروع فعالیت میکنندپیگیری بکنیدمسولیین مامجوزمیگیریم اسوده خاطروسایل مان بفروشیم ولی بی مجوزهابازارماراازهمه لحاظ زیرسوال بردن خواهشن رسیدگی نمایید
Iran (Islamic Republic of)
تینا فیروزی
۱۱:۱۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام ، لطفا برای محله امیریه در بزرگراه میثاق هم یک روز بازار ایجاد کنید ، داخل امیریه فروشگاههای خرازی و لوازم التحریر و... کمه و مردم به شدت به یه بازار که همه نوع وسایل داشته باشه مثل روز بازار نیازمند هستند ، متشکرم