رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بدلیل خالی بودن 48 درصد پست های دانشگاه، هر یک از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به اندازه دو کارمند در ساعت اداری و پس از آن، کار می کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،دکتر محمود رضا که در جلسه تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه سخن می گفت افزود: قدردان تلاش های تمامی کارکنان پر تلاش دانشگاه هستم.

وی گفت: اگر این خدمات با نیت الهی انجام شود به طور قطع ، عبادت محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی عرصه ها و حیطه های کاری با بحث سلامت انسان ها در ارتباط است، تصریح کرد: عرصه های تامین سلامت جانی، مالی ، سیاسی ، اجتماعی ، روانی نیز از جمله حوزه های مرتبط با سلامت انسان ها هستند .

دکتر میری با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم دولت راه اندازی طرح تحول نظام سلامت بود گفت: با اجرای این طرح سطح انتظارات مردم از نظام سلامت برای دریافت خدمات مناسب بالا رفت و در این راستا دولت برای تامین امکانات و تجهیزات ارائه خدمات تلاش های زیادی انجام داد.

وی افزود: خوشبختانه امروز می توان گفت به میزان قابل ملاحظه ای خدمات ارائه شده در بیمارستان ها افزایش یافته است علاوه بر آن نیروی انسانی متخصص، فضاهای فیزیکی ، تجهیزات و امکانات مورد نیاز درمانی نیز به اندازه قابل توجهی در دسترس مردم قرار گرفته است.

دکتر جمشید اردونی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: در خصوص تامین به موقع منابع مالی تخصیصی ، اتمام به موقع طرح های عمرانی بر اساس قرارداد و تمامی موارد مرتبط با زیر مجموعه معاونت با تمام توان و با همراهی تمامی حوزه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار