سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از فتح لالیگا گفت تیمش می‌خواهد فصل آینده نیز قهرمان این رقابت ها شود.

انریکه : قهرمانی فصل آینده را هم می‌خواهیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوئیس انریکه  پس از این که شنبه شب بارسلونا با هت تریک لوئیس سوارز مقابل گرانادا به پیروزی 3-0 دست یافت و فاتح لالیگا شد ضمن تمجید از انسجام تیمش گفت کاتالان ها می خواهند فصل آینده هم قهرمان این رقابت ها شوند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما در طول فصل خوب بازی کردیم، هفته ها در بالای جدول بودیم و همیشه منسجم ترین تیم قهرمان می شود. من برای طرفداران بارسا ، برای خانواده‌هامان و باشگاه خیلی خوشحالم. حالا ما می خواهیم فصل آینده قهرمانی دیگری کسب کنیم. 

وی افزود :من لحظات خوب و کسانی که ما را در لحظات حساس حمایت کردند به خاطر دارم. طرفداران ما چنین کردند. با وجود بسیاری از چیزهایی که در اطراف ما بود، هواداران از ما حمایت کردند.

بارسا یکشنبه هفته آینده می تواند با غلبه بر سویا قهرمان جام حذفی اسپانیا شود و به اصطلاح دبل کند. انریکه دراین خصوص گفت: ما از شروع فصل قصد داشتیم تمام جام ها را کسب کنیم زیرا هیچ کس تا کنون چنین کاری انجام نداده بود. گاهی اوقات مردم فکر می کنند نبردن یک جام فاجعه است. اما ما می دانیم قهرمانی چقدر دشوار است. ما این قهرمانی  و شیوه بازی تیممان را جشن می گیریم. در تاریخ قبلا فقط دو تیم دوبار متوالی دبل کرده اند. ما همیشه برای خودمان اهداف بالاییدرنظر می گیریم و به این کار ادامه خواهیم داد.

انریکه با اشاره به این که بارسلونا در8 سال اخیر 6 عنوان قهرمانی را به دست آورده گفت: این نشان می دهد که باشگاه دارای ذهنیت پیروزی است. ما باید برای هر قهرمانی ارزش قائل شویم.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار