معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از عدم اجرای ۲۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غضنفری با بیان اینکه ویژگی مصوبات این ستاد امسال این بوده که این مصوبات به طور حتم رصد می شوند گفت: برای اجرای مصوبات این ستاد یک برنامه زمانبدی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه زمانبدی دستگاههای اجرایی، کارآفرین و یا بانک عامل باید به تعهدات خود عمل کنند افزود: اگر این تعهدات اجرایی نشوند به طور حتم ما ورود پیدا خواهیم کرد و برخورد لازم را در این زمنیه خواهیم داشت.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه بسیاری از مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان اجرایی شده است گفت: در این ستاد سال گذشته از ۳۱۱ مصوبه بیش از ۱۶۱ مصوبه اجرایی شده و مشکل واحدهای تولیدی حل شده است.

غضنفری با بیان اینکه بقیه مصوبات ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان سال گذشته در دست اقدام هستند افزود: حدود ۲۰ درصد از مصوبات اجرایی نشده اند که مشکلات انها مربوط به سرمایه گذاران بوده که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که نسبت به جایگزینی برای این سرمایه گذاران اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.