اورژانس هوایی بیرجند برای نجات مصدومین حادثه ، در کمتر از 3 ساعت دو بار به پرواز درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی گفت: ساعت 7:19 روز گذشته ( شنبه ) حادثه واژگونی پراید در کیلومتر 20 محور فردوس-بشرویه به مرکز پیام اورژانس فردوس اعلام که بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و 6 مصدوم این حادثه که 2 نفر از آنها بدحال بودند پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید دکتر چمران فردوس اعزام شدند.

انجام دو سورتی پرواز در کمتر از 3 ساعت

دلخروشان افزود: در ساعت 9:31 به دنبال درخواست اعزام اورژانس هوایی به مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات بحران(EOC) بیرجند، بالگرد اورژانس هوایی به سمت فردوس به پرواز در آمد و کودک 5 ماهه ای که از مصدومین حادثه فوق بود و دچار آسیب های متعدد و کاهش سطح هوشیاری شده بود به بیرجند اعزام شد.

رئیس اورژانس خراسان جنوبی در ادامه گفت: در ساعت 12:02 در پی درخواست اعزام اورژانس هوایی ، بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان سربیشه اعزام و 2 بیمار که یکی خانمی 42 ساله با مشکل قلبی و آقایی 76 ساله با شکایت مشکل داخلی بودند به بیرجند اعزام و به اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند تحویل داده شدند.

انجام دو سورتی پرواز در کمتر از 3 ساعت

دلخروشان با اشاره به اینکه بیشترین ماموریت های اورژانس هوایی بیرجند مربوط به مصدومین حوادث تصادفی می باشد، گفت: تا کنون اورژانس هوایی بیرجند 76 سورتی پرواز داشته و 88 بیمار منتقل بیمارستان های تخصصی مرکز استان شده اند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.