به دنبال واژگونی موتورسیکلت در یکی از جاده های روستایی حوالی نهبندان بالگرد اورژانس به پرواز در آمد .

پرواز اورژانس هوایی برای نجات نوجوان 16 سالهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی گفت : ساعت 9:36 امروز به دنبال واژگونی موتورسیکلت در یکی از جاده های روستایی حوالی نهبندان و گزارش وخامت حال عمومی یکی از مصدومین این حادثه ، درخواست اورژانس هوایی به مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات بحران(EOC) دانشگاه اعلام و بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت نهبندان به پرواز در آمد .

وی بیان داشت : نیروهای اورژانس 2 مصدوم این حادثه از جمله راکب موتورسیکلت که نوجوان 16 ساله ای بود و دچار ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری شده را در بین مسیر تحویل گرفته و جهت انجام اقدامات درمانی تخصصی به  بیمارستان امام رضا(ع)  منتقل شد.

دلخروشان افزود : از ابتدای راه اندازی اورژانس  هوایی بیرجند از اسفند ماه 1393 طی 77 ماموریت ، 90 نفر از جمله 14 مادر باردار  به بیمارستان های مرکز استان اعزام شده اند و بیشترین ماموریت ها مربوط به مصدومین حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه  بیشترین صدمات در تصادفات موتور سیکلت مربوط به سر ، گردن، اندام حرکتی و ستون فقرات است ، تصریح کرد: با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از کلاه ایمنی می توان از بسیاری از این صدمات جلوگیری کرد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.