تیم فوتبال بارسا قهرمان لالیگا شد، گواردیولا با خاطره‌ای خوش آلیانز آره‌نا را ترک کرد و یووه هم مانند بارسا با 91 امتیاز فاتح سری آ شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شب فوتبالی قاره سبز با قهرمانی بارسا در گرانادا و حسن ختام بایرن مونیخ با پیروزی سه بر یک مقابل هانوفر توام شد. 

در مهمترین دیدارهای هفته پایانی بوندس‌لیگا ، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه سه بر یک هانوفر را شکست داد . ابتدا لواندوفسکی دقیقه ۱۲ گل نخست را به ثمر رساند . سپس ماریو گوتزه 2 گل زد و بازی را سه بر صفر کرد. در نهایت آرتور سوبیچ یکی از گلها را جبران کرد تا بایرن سه بر یک آخرین مسابقه اش در بوندس لیگا را ببرد. پپ گواردیولا در این دیدار برای آخرین بار روی نیمکت بایرن در بوندس‌لیگا نشست و با پایانی خوش، مانند انتهای داستان‌های چارلز دیکنز راهی انگلستان و منچسترسیتی شد. 

در مسابقه همزمان دورتموند میزبان کلن بود که به تساوی 2 بر 2 دست یافت. کاسترو و رویس برای زنبورها و مودسته و یوجیچ برای کلن گل زدند تا این تیم با 78 امتیاز و 10 امتیاز کمتر نسبت به بایرن نایب قهرمان شود. 

نتایج دیگر مسابقات همزمان بوندس لیگا :
آگزبورگ ۱ هامبورگ ۳
لورکوزن ۳ اینگول اشتات ۲
دارمشات ۰ گلادباخ ۲
هوفنهایم ۱ شالکه ۴
ماینز ۰ هرتابرلین ۰
وردربرمن ۱ اینتراخت فرانکفورت ۰
وولفسبورگ ۳ اشتوتگارت ۱

قهرمانی بارسا، چله‎‌نشینی سوارز
اما هفته پایانی لالیگای اسپانیا هم امشب با دو دیدار حساس پیگیری شد و بارسلونای صدرنشین مهمان گرانادا بود و رئال رده دومی نیز در زمین تیم لاکرونیا به میدان رفت.  بارسلونا در این دیدار موفق شد با 3 گل گرانادا را شکست دهد و با 91 امتیاز و یک امتیاز برتری نسبت به رئال برای بیست و چهارمین بار قهرمان لالیگا شود. گلهای بارسا را لوئیس  سوارز در دقایق ۲۲ و ۳۸ و 86 به ثمر رساند تا ضمن هت‌تریک در این مسابقه، با زدن 40 گل آقای گل لالیگا شود و رونالدو هم با 35 گل در جایگاه دوم بایستد. 

در مسابقه همزمان رئال مادرید نیز با دو گل لاکرونیا را شکست داد و با این پیروزی با 90 امتیاز نایب قهرمان شد. هر دو گل رئال را هم رونالدو دقایق هفت و ۲۵ به ثمر رساند. 

پایان خوش فصل برای بانوی پیر 
تیم یوونتوس ، قهرمان این فصل رقابتهای سری آ ، در آخرین مسابقه فصل خود به مصاف سمپدوریا رفت و در پایان موفق شد با پنج گل حریفش را شکست دهد . نکته جالب این مسابقه این بود که سه گل از پنج گل یووه را مدافعان این تیم به ثمر رساندند.

ابتدا پاتریس اورا دقیقه پنج برای یووه گلزنی کرد تا بانوی پیر خیلی زود در حضور ۳۸ هزار تماشاگر ورزشگاه یوونتوس از حریف پیش بیفتد.

سپس دقیقه ۱۴ میلان اسکرینیار بازیکن سمپدوریا پنالتی داد و اخراج شد و دیبالا گل دوم یووه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷ دیبالا بهترین گلزن یووه در این فصل گل دوم خود و سوم تیمش را وارد دروازه تیم مهمان کرد.

2 گل بعدی یووه را کیلینی و بونوچی ، ۲ مدافع آخر این تیم در دقایق ۷۷ و ۸۵ زدند تا بانوی پیر با پیروزی پنج بر صفر این فصل را به پایان برساند.

یووه با این پیروزی ۹۱ امتیازی و با اقتدار قهرمان شد.

البته یووه می تواند با شکست میلان در فینال جام حذفی ، این فصل دوگانه را تصاحب کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار