آل اسحاق: هیچ یک از نفتی ها تسویه نکرده اند

مسئول کمیته حقوقی باشگاه نفت تهران گفت: نه تنها علی رضا منصوریان بلکه هیچ یک از اعضای تیم نفت تاکنون برگه تسویه حساب دریافت نکرده اند چرا که ابتدا باید مطالبات آن ها پرداخت شود.

حسین آل اسحاق در گفت و گو با  خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره تسویه حساب علی رضا منصوریان با باشگاه نفت تهران گفت: ما صورت حساب های مالی تمام اعضای تیم شامل مبالغ دریافتی، پاداش ها و مطالباتی که از باشگاه دارند را ریز کرده و در اختیارشان قرار دادیم. تسویه زمانی انجام می گیرد که ما مبلغ قرارداد را به صورت کامل پرداخت کنیم. ما تاکنون پولی به بازیکنان و اعضای کادرفنی ندادیم.

وی افزود: روند فروش امتیاز باشگاه نفت شکل نگرفته است و ما به دلیل مشکل مالی تاکنون پولی به بازیکنان و کادرفنی خود پرداخت نکرده ایم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت در پایان خاطر نشان کرد: دعا می کنیم هر چه سریع تر بتوانیم با اعضای تیم فوتبال نفت تهران تسویه حساب کنیم و آن ها با دریافت برگه تسویه حساب، در صورتی که قصد ادامه همکاری با این باشگاه را ندارند، فسخ قرارداد کنند. بازیکنان، کادرفنی، پزشکی، تدارکات و سرپرست نفت با غیرت و تعصبی مثال زدنی یک سال سخت را به شکل مناسبی پشت سر گذاشتند و کمترین حق آن ها دریافت مطالبتشان است. البته باز هم می گویم هیچ یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت، تاکنون از باشگاه برگه تسویه حساب دریافت نکرده اند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار