مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: در حال حاضر تنها به فکر حل مشکلات مالی باشگاه هستم و به ریاست سازمان لیگ توجهی ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که مهدی تاج ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران در انتخابات آتی این فدراسیون فوتبال به ریاست این فدراسیون رسید، یک هفته ای است که سازمان لیگ بدون رئیس اداره می شود.

البته طبق ادعای رسانه ها قرار است ابتدای هفته آتی و پس از پایان رقابت های لیگ پانزدهم، رئیس یا سرپرست جدید این سازمان از سوی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود. گفته می شود امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت و دیگر عضو هیئت رئیسه این سازمان شانس بالایی برای جانشینی تاج دارند.

منصور قنبرزاده در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن اشاره به این موضوع که تاکنون هیچ صحبتی برای دراختیار گرفتن پست ریاست سازمان لیگ با وی نشده است، گفت: باور کنید در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر به حدی درگیر مشکلات مالی باشگاه نفت، فروش این باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی تیممان هستم که فعلا هیچ توجهی به مسائل دیگر ندارم.

وی افزود: از رسانه ها می خواهم در این چند روز چندان به این که من جزو گزینه های ریاست سازمان لیگ هستم توجه نکنند چرا که به واقع تنها هدف من در حال حاضر حل مشکلات مالی باشگاه نفت است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار