کرمانشاه؛

تعیین و تکلیف این شش روستا اجازه خدمات رسانی را به ما می دهد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اسلام‌آبادغرب گفت: ساکنان شش روستایی که قرار است زیر دریاچه سد چناره برود، مشکلات عمرانی و زیربنایی فراوانی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمیدرضا بابایی در خصوص شش روستایی که قرار است زیر دریاچه "سد چناره" بروند، گفت: این روستاها شامل "سرخه‌خانی"، "شغل بهار"، "کلک جعفر"، "میان‌تنگ منصوری"، "تازه‌آباد منصوری" و "کمر سوراخ" می‌باشند.

وی با بیان اینکه این شش روستا در مجموع 430 نفر جمعیت دارند، یادآوری کرد: سرخه خانی با جمعیت 86 نفر و 22 خانوار، شغل بهار آب با جمعیت 35 نفر و 7 خانوار، کلک جعفر با جمعیت 42 نفر و 9 خانوار، میان تنگ منصوری با جمعیت 119 نفر و 34 خانوار، تازه آباد منصوری با جمعیت 30 نفر و 8 خانوار و کمر سوراخ با جمعیت جمعیت 118 نفر و 31 خانوار شش روستای اسلام‌آبادغرب هستند که زیر دریاچه سد چناره می‌روند.

بابایی با اشاره به مکاتبات فراوانی که برای حل مشکلات این شش روستا صورت گرفته، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز پاسخ مناسبی از امور آب استان ایلام برای تعیین تکلیف و جابجایی این روستاها دریافت نکرده‌ایم.

وی اظهار کرد: این در حالیست که بحث مکان یابی برای جابجایی این روستاها انجام و با مشورت اهالی نیز مکان‌هایی برای استقرار روستاهای فوق در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اسلام‌آبادغرب، بیشترین مشکل را مربوط به روستای میان تنگ منصوری دانست و تاکید کرد: جاده عبور و مرور این روستا همواره مشکل دارد.

به گفته این مسئول، کل خروجی سیلاب‌های فصلی شهرستان از بخشی از جاده منتهی به روستای میان تنگ منصوری عبور می‌کند و همواره پس از سیلاب ارتباط مردم روستا با شهرستان قطع می‌گردد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تعیین ، تکلیف ، شش ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.