مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برای چهار نانوای متخلف در مشهد رای محکومیت صادر شد.

محکومیت چهار نانوای متخلف در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، حمید رضا کریم با اشاره به گزارش ها ارسال شده از سوی کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و طرح شکایت در این خصوص افزود: تخلف چهار نانوایی موضوع برای رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی مشهد ویژه رسیدگی به تخلفات آرد و نان ارجاع شد که پس از بررسی و تحقیقات لازم شعبه مذکور اقدام به صدور رای نمود.

وی تصریح کرد: تخلف این نانوایان خرید و فروش آرد دولتی به نرخ آزاد بود که تحت عنوان تخلفاتی خرید و فروش خارج از ضوابط قرار میگیرد و در مورد این نانوایان نیز همین امر صادق است.

وی ادامه داد:پس از بررسی های انجام شده شعبه مذکور پس از بررسی تخلف را وارد دانسته و بر همین اساس متهمین این پرونده را که چهار نانوا هستند را به پرداخت بیش از 388 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان متولی برخورد با تخلفات و به منظور ایجاد ثبات و جلوگیری از هرج و مرج در عرضه خدمات بالاخص در حوزه آرد و نان با هرگونه تخلف از قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

حمیدرضا کریم اشاره کرد: در این باره شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات آدر و نان را برای رسیدگی خارج ار نوبت به گزارشات در نظر گرفته است و هم استانی های عزیز نیز می توانند در صورت مشاهده تخلفات اینچنینی مراتب را از طریق شماره تلفن 124 و یا سامانه پیام کوتاه 3009651 اطلاع دهند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.