سرمربی سیاه جامگان گفت:اگر قرار باشد در فصل آینده با این وضع تیم‌داری کنیم نباشیم بهتر است، هرچند این بار با معجزه امام رضا (ع) در لیگ برتر ماندیم.

کاظمی: پیروزی ما معجزه امام رضا بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر ملوان گفت:نیازی به هیچکس جز خدا و ائمه نداریم ، فقط یک معجزه از سوی امام رضا (ع) بود که در لیگ ماندنی شدیم ،حریف موقعیت‌های زیادی داشت که استفاده نکرد و به جای آن ها ما بهتر عمل کردیم و در لیگ ماندنی شدیم.

وی افزود: در حد یک لیگ یک هم تیمداری نکردیم با کمبود تمام امکانات و سختی‌ها، لطف معصومین بود که در لیگ ماندیم ما تیمی بودیم که روی چمن مصنوعی تمرین می کرد و مشکلات زیادی داشت.

کاظمی تصریح کرد: این هفته احساس کردم که این تیم سیاه‌جامگان خراسان است، تا قبل از این همواره احساس می‌کردم که تیم سیاه‌جامگان عباسی است ، مدیریت باید در خصوص مشکلات صحبت کند، اگر قرار باشد این‌طوری تیم‌داری شود، نباشیم بهتر است.

وی افزود:باشگاه ما، چارت سازمانی بسیار ضعیفی داشت، مشکلات مالی گسترده داشت. امیدوارم سال آینده تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده با همگان در این استان، وفاق و همدلی داشته‌باشند.
کاظمی درباره اینکه آیا در سیاه جامگان می ماند یا نه خاطرنشان کرد: هنوز هیچ‌چیزی از آینده نمی‌دانم. در خصوص داوری هم صحبتی نمی‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار