نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، یک پیروزی ، یک تساوی و یک شکست کسب کردند .

کسب یک پیروزی،یک تساوی و یک شکست در لیگ دسته سومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: در این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر حریف خود را شکست داد و تیم های شهرداری فومن و چوکا تالش نیز برابر حریفان خود به نتیجه تساوی دست یافتند .
 
علیرضا وهابی در  ادامه افزود : بر این اساس و در هفته دوازدهم و از گروه شمال این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر یکی از سه نماینده استان گیلان در این مسابقات به مصاف استقلال بجنورد رفت که موفق شد حریف خود را با سه گل شکست دهد تا از منطقه خطر جدول رده بندی فاصله بگیرد .
 
وی اظهار کرد : در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال شهرداری رودسر موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد تا هر سه امتیاز با ارزش این دیدار را کسب کند .
 
وهابی ادامه داد : همچنین تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در چارچوب این مسابقات رو در روی تیم شهید کریمی جویبار قرار گرفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت .
 
وی بیان کرد : تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز که در صدر جدول گروه شمال قرار دارد در جریان این مسابقات در بابلسر به مصاف تیم شهدای این شهر رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .
 
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان تصریح کرد : در جدول رده بندی این رقابت ها و در گروه شمال که نمایندگان گیلان حضور دارند ، تیم فوتبال چوکا تالش با انجام 10 مسابقه و کسب 26 امتیاز همچنان صدرنشین این گروه است ، تیم شهرداری فومن با انجام 11 مسابقه و کسب 23 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم شهرداری رودسر با انجام 11 مسابقه و کسب 13 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد .

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.