همایش دانستنی‌های دیابت از سری برنامه‌های نخستین جشنواره لبخند سلامت در کاشان با برپایی نمایشگاه کتاب تغذیه سالم میزبان ساکنان سرای محله شهیدان رضازاده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز جامعه سلامت گلابچی کاشان،در این همایش با اشاره به عوامل پیشگیری و کنترل دیابت گفت: این کارگاهتغذیه سالم مهمترین رکن پیشگیری از دیابت است.

وجیهه عربشاهی افزود: بیماری های غیرواگیر مثل بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و فشار خون عامل نیمی مرگ و میرها در بین افراد جامعه است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت غلبه بر دیابت را تاکید کرد و گفت: سبک زندگی سالم کمک قابل توجهی در پیشگیری از بیماری‌ها و سلامت افراد دارد.

عربشاهی با تقدیر از برگزاری این همایش به همت اداره شهر سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همکاری بخش خصوصی گفت: برگزاری جشنواره سلامت طی فواصل زمانی اردیبهشت ماه در فرهنگسراها و سراهای محله کاشان با استقبال خوب همشهریان روبرو شده است.

شایان ذکر است همایش دانستنی‌های دیابت از مجموعه برنامه های جُنگ سلامت در قالب نخستین جشنواره لبخند سلامتی همراه با برپایی نمایشگاه کتاب تغذیه سالم، توزیع بروشور سلامت و استقرار ایستگاه سنجش رایگان قند خون در سرای محله شهیدان رضازاده برگرزارشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.