رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت :دولت برای حمایت از کشاورزان گوجه کار در مقابل دلالان، تاکنون بیش از 4 هزار تن گوجه را در جنوب استان کرمان خریداری کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید یعقوب موسوی افزود: پس از افت شدید قیمت گوجه در مراکز تولید ، سازمان تعاون روستایی موظف شد در تمام شهرستانهای جنوبی استان خرید توافقی گوجه را آغاز کند و تا کنون بیش از 4 هزار تن گوجه از گوجه کاران جنوب استان خریداری شده است که این روند تا پایان برداشت محصول کشاورزان ادامه خواهد داشت.

موسوی به راه اندازی 10مرکز خرید گوجه در جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از سوءاستفاده دلالان و زیان کشاورزان تا آخر فصل برداشت برای خرید توافقی در کنار کشاورزان خواهیم بود.

حدود 14هزار و 800 هکتار سطح زیر کشت گوجه در جنوب استان کرمان وجود دارد که به گفته سید یعقوب موسوی محصول حدود دو سوم آنها برداشت شده است .
فرود سالاری رییس سازمان تعاون روستایی جنوب استان کرمان هم از کشاورزان خواست محصول گوجه خود را در سبدهای مخصوص این محصول به مراکز خرید تحویل دهند تا روند خرید و تخلیه بار سریعتر صورت گیرد .
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار