رئیس هیات فوتبال تهران گفت: امیدورام پرسپولیس قهرمان لیگ و استقلال قهران جام حذفی شوند تا جام در تهران باقی بماند .

حبیب‌اله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و درباره فرستادن سه جام به سه شهر اظهار کرد: تصور می کنم زیبایی این دوره  وجود سه جام در سه شهر است . همین موضوع  بازی‌ها را زیبا می کند .

شیرازی افزود : ما برای  این سه بازی سه جام و سه سازه در نظر گرفته ایم و هماهنگی های لازم را انجام داده ایم تا به بهترین نحو ممکن مراسم اهدای  جام قهرمانی را  داشته باشیم. کار ما در تهران بسیار  سخت است زیرا 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه  حضور دارند و ما شاهد بزرگترین رویداد فوتبالی هستیم .

وی افزود: امیدواریم جام در تهران بماند و پرسپولیس قهرمان لیگ  شود همچنین امیدوارم  استقلال هم در جام حذفی قهرمان شود که هر 2 جام در تهران  بماند. 

شیرازی در خصوص تدابیر پزشکی هم عنوان کرد : برای سلامتی تماشاگران تدابیری اندیشیده ایم تا به امید خدا مشکلی پیش نیاید. ما در تعاملی که با ایفمارک داشته ایم قرار شده است 10 نفر در ورزشگاه با امکانات کامل پزشکی حضور داشته باشند تا برای کسی مشکلی پیش نیاید همچنین نیرو هایی هم در خارج ورزشگاه داریم تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند .

وی درباره بلیت فروشی بازی جمعه گفت : خوشبختانه بلیت فروشی ها به خوبی صورت گرفته است و امیدواریم فردا شاهد حضور تماشاگران پشت درهای ورزشگاه نباشیم . 

شیرازی در پایان و در پاسخ به این سوال که بدون وجود رئیس سازمان لیگ آیا فردی هست تا در صورت بروز مشکلات جدی مانند سال گذشته در تبریز پاسخ  گو باشد؟ توضیح داد : به هر صورت در حال حاضر علی کاظمی دبیر سازمان لیگ است و غلامرضا بهروان هم مسئول برگزاری مسابقات است . به هین دلیل تصور نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد و در صورت لزوم، عزیزان پاسخ گو خواهند بود.  

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشالا که استقلال تهران قهرمان شود......خداوند برهرکاری قادراست...
آخرین اخبار