باران شدید آخرین ساعات روز هشتم فعالیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز همچون بادهای نخستین روزهای برگزاری این نمایشگاه نتوانست از شوق قشر کتابخوان جامعه به قدم زدن در میان غرفه های این نایشگاه کم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنچه در ساعات پایانی روز هشتم فعالیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می‌آمد باران شدیدی بود که بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را بیش از پیش به زیر سالن‌های مسقف شهر آفتاب کشاند.

این باران شدید با چکه‌های آب از سقف نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همراه شد و در زمان اندکی مردم و مسئولان را با آبگرفتگی  مسقف و غیر مسقف نمایشگاهی مواجه کرد. البته این امر نتوانست جلوی سیل بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب را بگیرد اما تا اندازه‌ای دشواری رفت و آمد آنها در میان سالنها سخت کرد و این اتفاق باعث شد ماشینهای برقی نمایشگاه از جا به جا کردن مردم در مسیر نمایشگاه به متروی شهر آفتاب سر باز بزنند و کاری بکنند که جمعیت از جوان گرفته تا مسن پیاده در زیر باران شدید را به استفاده از وسایل حمل و نقل در نظرگرفته شده برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ترجیح بدهند و به جای شنیدن پاسخ های غیر قابل انتظاری که گهگاه از زبان کارمندان شهرداری شنیده میشد منت پاهای خود را کشیده و ورزش اجباری هم در زیر باران و در هوای پاک داشته باشند.

گفتنی است که آنچه تا به اینجای گزارش آمده فقط بخشی از حواشی هشتمین روز نمایشگاه بین الملی کتاب تهران بود اما از حواشی دیگر این روز میتوان به بازدید مقامات و مسئولانی چون سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و  ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

لازم به ذکر است سید عباس عراقچی در این بازدید از آخرین کتاب خود رونمایی کرد.

یادآور میشود شادی و نشاط پس از باران یکی دیگر از حواشی روز هشتم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود و این نشان میدهد که بزرگترین نمایشگاه فرهنگی کشورمان در همه حال مخاطبان خودش را دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار