اردبیل؛

شرکت یک هزار و 900 دانشجو در اردوهای جهادی اردبیل

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت:‌ در سال ۹۵ یک هزار و ۹۰۰ نفر شامل یک هزار و ۴۰۰ نفر در اردوهای ۱۰ روزه و ۵۰۰ نفر نیز در اردوهای یک روزه جهادی شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛معین‌الدین اسدی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: اردوهای جهادی در سال 79 و با تدبیر مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی روستاها و نقاط محروم کشور و خودسازی جهادگران با مشارکت اقشار مختلف، دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب آغاز شده است.

وی بیان کرد: رفع محرومیت و تقویت روحیه خودباوری و امیدافزایی در جوانان از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی است که در طول سال در شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: جوانان مؤمن و متدین بسیجی با کاربردی کردن علوم دانشگاهی و بسیج امکانات برای سازندگی، اشتغال، تولید مولد می‌توانند مدیریت جهادی موفق را تجربه کنند تا در آینده بتوانند با بهره‌گیری از تجربیات خود در سازندگی کشور مفید و مؤثر واقع شوند.

اسدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های جهادی در سال جدید تصریح کرد: در سال 95 یک هزار و 900 نفر شامل یک هزار و 400 نفر در اردوهای 10 روزه و 500 نفر نیز در اردوهای یک روزه جهادی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.