امین‌زاده با دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین‌الملل خصوصی لاهه دیدار کرد

معاون حقوقی ریاست جمهوری با دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین‌الملل خصوصی لاهه دیدار و گفتگو کرد.

امین‌زاده با دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین‌الملل خصوصی لاهه دیدار کردبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، معاون امور حقوقی ریاست جمهوری با کریستوف برناسکنی دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین‌الملل خصوصی لاهه دیدار و گفتگو کرد.

الهام امین زاده در این دیدار توضیحاتی درباره برنامه ها و اقدامات معاونت حقوقی در راستای آشنایی بیشتر مردم با حقوق و بهره مندی از مزایای این آگاهی ها ارائه کرد و گفت: در دولت روحانی تلاش شده تا تصور پیشین از حقوق به عنوان عاملی کند کننده و بازدارنده در مسیر امور اجرایی اصلاح شده و تصویری تسهیل‌گر و سازنده از حقوق ارائه شود.
 
معاون امور حقوقی ریاست جمهوری افزود: آشنایی با حقوق در عرصه های مختلف زندگی مردم به تامین و صیانت موثرتر از حقوق انسان ها می انجامد لذا تلاش کرده ایم با تبیین و تسهیل راههای دسترسی به مبانی حقوقی نقش و میزان بهره گیری افراد از مبانی حقوقی و قوانین را در زندگی روزانه آنها ارتقا دهیم.
 
امین زاده با استقبال از پیشنهاد پیوستن کشورمان به سازمان کنفرانس حقوق بین الملل خصوصی لاهه، اظهار داشت: رویه های عضویت و بهره گیری از کنوانسیون های این مجموعه بین المللی باعث تسهیل روند پیوستن به آن است و امیدوارم بتوانیم با انجام بررسی های لازم در دولت یازدهم ، زمینه های لازم برای عضویت در این سازمان را فراهم کنیم.
 
کریستوف برناسکنی دبیرکل سازمان کنفرانس حقوق بین الملل خصوصی لاهه نیز در این دیدار توضیحاتی درباره ساز و کار عضویت و فعالیت های این سازمان ارائه کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، امین زاده ، دبیرکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار