با حضور در شهر آفتاب؛

امین زاده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد

معاون حقوقی رییس جمهوری عصر سه شنبه با حضور در شهر آفتاب از بخش های مختلف بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری عصر سه شنبه با حضور در شهر آفتاب از بخش های مختلف بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

امین زاده همچنین با حضور در غرفه معاونت حقوقی ریاست جمهوری که به همت معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات در این نمایشگاه برپا شده است، با تبریک ایام شعبانیه و قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این غرفه، اهمیت کار تنقیح قوانین و معرفی سامانه Dotic.ir را خاطر نشان ساخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه بخش های قوه مجریه و مجلس جدید جلوی تورم قانونگذاری در کشور گرفته شود.

معاون حقوقی رییس جمهوری ادامه داد: در سال ٩٥ افق جدیدی پیش رو است تا از نیروهای حقوقی کشور و پایان نامه های دانشجویی در زمینه تنقیح بهره ببریم.

امین زاده با تاکید بر اینکه بستر حقوقی برای کارآمدی نظام و دوری از فساد ضروری است، ادامه داد: آگاهی مردم از الزامات حقوقی اقتصاد مقاومتی و ارائه مشوق ها برای رونق تولید امری ارزشمند است که در سال ٩٥ بخشی از این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار