مدیر کل پژوهش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: 300 عنوان کتاب مهارتی در زمینه های اشتغال و کار آفرینی این دانشگاه در نمایشگاه کتاب امسال منتشر شد.

ذبیح  الله اعلایی مشاور  پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد : با توجه به چشم انداز این دانشگاه مبنی بر پیشبرد اهداف علمی و تولید علم و آموزش مهارت های اشتغال ، این دانشگاه در نمایشگاه کتاب در جهت افزایش آگاهی و دانش جوانان در موضوع کار و کار آفرینی حضوری فعال به عمل آورد.

وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه های ایران یک فرق اساسی در نوع آموزش دروس دارد و به دانشجویان به طور عملی مهارت های کاری را یاد می دهد و زمینه های اشتغال را در زمان تحصیل و پس از آن ایجاد می کند.

مشاور پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص عناوین کتاب های منتشر  شده در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه کتاب امسال 300 عنوان کتاب با هدف آموزش حرفه های خدماتی ، کار آفرینی و یادگیری اصول مدیریتی کسب وکار برای متقاضیان و دانشجویان عرضه شده است.

اعلایی تاکید کرد: در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی جدید همه مراکز این دانشگاه مجوز نشر را گرفته و کتاب های آموزشی و درسی خود را منتشر می کنند.

وی یاد آور شد: حضور دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه کتاب امسال به خاطر انتشار مطالب علمی در زمینه های کار آفرینی و اشتغال است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.