مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم بسترساز شناسایی استعدادهای علمی است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم بسترساز شکوفایی و شناسایی استعدادهای علمی دانش آموزان است، گفت: این مسابقه نتیجه باورمندی جایزه مصطفی (ص) در راستای شکوفایی علم و فناوری در سنین نوجوانی است.

مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم بسترساز شناسایی استعدادهای علمی است
مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان   با اشاره به برگزاری مسابقه دانش آموزی ابن هیثم  اظهار کرد:  این اقدامات می تواند بسترساز شکوفایی و شناسایی استعدادهای علمی دانش آموزان باشد که در دراز مدت به بار می نشیند.

نوید ادهم افزود: اگر بتوانیم دانش آموزان را از سنین پایین، پرسشگر تربیت کنیم، آن وقت می توان انتظار بروز توانمندی نیروهای مبتکر، مخترع و غیره در سنین بزرگسالی را داشت از این رو مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم اقدام ارزشمندی است و در آموزش و پرورش از این اقدامات استقبال می شود.
 
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اجرای برنامه هایی مانند مسابقه دانش آموزی نور ابن هیثم باعث ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها می‌شود، ادامه داد: این مسابقه در رشد علمی دانش آموزان تاثیر مفید و بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه جایزه مصطفی (ص) می تواند نقش خوبی در رشد و توسعه علم و فناوری جهان اسلام داشته باشد، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا اهداف این جایزه با رعایت اصول علمی و انجام اقدامات کارشناسی محقق شود و قطعا جایزه مصطفی (ص) به زودی جایگاه واقعی خود را در جهان اسلام کسب می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.