اهواز؛

تجلیل از جانبازان شادگانی

معاون فرماندار شادگان از برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت‌الله آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی نهادهای متولی در حوزه رسیدگی به امور جانبازان اظهار کرد: به‌صورت منسجم و هماهنگ در جهت حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نوجوانان، جوانان و نسل‌های آینده باید برنامه‌ریزی شود.

وی از برگزاری مراسم تجلیل جانبازان شادگانی به‌ مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز خبر داد و بیان داشت: فرهنگ تکریم و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا باید برای عموم به‌ویژه دستگاه‌ های اجرایی نهادینه گردد.

آلبوغبیش با تأکید بر لزوم استمرار تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر 2 ماه یک‌بار، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان را به تهیه و تدوین کتاب شهدای شادگان که حاوی مشخصات، محل شهادت و تصاویر همه شهدای شهرستان به‌همراه فرازی از وصیت نامه‌های آنان باشد، مکلف کرد.

معاون فرماندار شادگان همچنین بر ضرورت افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سمعی و بصری، برگزاری جشنواره‌‌ها و یادواره‌ها، اجرای برنامه‌های زیارتی و سیاحتی، آموزش و پژوهش و اطلاع‌رسانی عمومی توسط اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی متولی امور فرهنگی شهرستان تأکید کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در روز جانباز همه جانبازان اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان ساعت 10صبح مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.