رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضع ساخت مصلاها در این استان نگران کننده است، گفت: متاسفانه سرعت کار ساخت مصلاها متوقف شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام صفدر پناهی در نشست ائمه جمعه استان در قلعه رئیسی با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین(ع) نخستین پاسدار دفاع از ولایت و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام محمدی است.
 
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: عنوان روز پاسدار، یادگار روزهای پر افتخار برای همه دوران تاریخ ما در حال و آینده و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نمی‌ماند.
 
وی به نقش ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: مصلاهای نماز جمعه میعادگاه عاشقان الله است که هر جمعه خیل انبوهی از مردم مومن و خداجوی شهرها با حضور در مصلی های نماز جمعه اتحاد و انسجام جهان اسلام را به نمایش می گذارند.
 
پناهی خاطرنشان کرد: نماز جمعه بهترین و بزرگترین اجتماع عبادی٬ سیاسی مسلمانان است که در مصلی های نماز جمعه به نمایش گذاشته می شود.
 
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه 15 امام جمعه در شهرهای استان است تاکید کرد: 32امام جمعه دائم و موقت در استان است که در روزهای جمعه با برپایی نماز جمعه اتحاد و انسجام را در بین مردم به وجود می‌آورند.
 
وی با انتقاد از وضعیت ساخت مصلاهای استان یادآور شد: متاسفانه در دوران استاندار گذشته جناب آقای صابری یک تحول بزرگ در ساخت مصلاها به وجود آمد که متاسفانه در دوران استاندار دولت تدبیر و امید متوقف شد.
 
پناهی اضافه کرد: بیش از سه سال از روی کار آمدن استاندار جدید می‌گذرد ولی متاسفانه سرعت کار ساخت مصلاها را متوقف کرد و امیدواریم کار ساخت مصلاها را به خود ائمه جمعه دهد تا هر چه سریع تر آنها را به پایان ببرد چرا که این توانایی را داریم تا هر چه سریع تر کار آنها را به پایان ببریم.
 
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همچنین به وضعیت نظارت بر پروژه های عمرانی استان انتقاد کرد.
 
وی با بیان اینکه باید در عزل و نصب ها دقت بیشتری شود گفت: امیدواریم منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با دقت بیشتری به این موضوع افرادی را  نصب کنند که ولایی، انقلابی و مدیر باشند و توانایی مدیریت داشته باشند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.