به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه۴۷۱۷ حامی نیک‌اندیش از خانوارهای محسنین در استان حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه۴۷۱۷ حامی نیک‌اندیش از خانوارهای محسنین در استان حمایت می‌کنند.

حسین خدرویسی  با اشاره به رشد ۲۲۷ درصدی جذب حامیان خانوارهای محسنین افزود:خانوارهای محسنین به فرزندان غیریتیمی اطلاق می‌شود که دارای سرپرست بیمار صعب‌العلاج هستند

وی ادامه داد:جذب حامی در سال 94 نسبت 93رشد 227 درصدی داشته است.در سال 93 حامیان نیکوکار نزدیک به 6 میلیارد ریال به خانوارهای محسنین در استان کمک کردند

خدرویسی  با ااشاره به اینکه هم اکنون 2431 خانوار مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه از حمایت‌های حامیان نیکوکار بهره‌مند می‌شوند افزود:درسال 94 حامیان نیکوکار بیش از 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به این خانوارها اهدا کردند که این میزان درآمد نسبت به سال قبل از آن از136 درصدافزایش داشته است.

 وی گفت: بیش از 23 هزار حامی نیکوکار از 5706 یتیم در استان  حمایت  کردند و درسال گذشته این حامیان خیر نیز 82 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت در استان کرمانشاه اهدا کردند.

کمک‌های حامیان نیکوکار به ایتام و خانوارهای محسنین بدون واسطه و در راستای رفع مشکلات روزمره و تأمین هزینه‌های زندگی آنان  است.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.