نماينده مردم گچساران وبا شت در يادداشتي به مناسبت روز پاسدار و جانباز از تصويب احكام خوبي براي جانبازان و خانواده شهدا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلامرضا تاجگردون در اين يادداشتی در پايگاه اطلاع رساني خود آورده است: در كميسيون احكام دائمي، احكام بسيار خوب و ارزشمندي براي جانبازان، خانواده معظم شهدا و رزمندگان تصويب كرده‌ايم و فكر كنم در هفته آينده در صحن تصويب خواهد شد.

مريد عشقم الهي كه يارم داند قابل مرا / گداي اويم مبادا براند ابوفاضل مرا

آغاز شعبان همراه با ميلاد سرور شهيدان آقا امام حسين(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و نيز امام سجاد(ع) دو روز فاخر نام‌گذاري شد. روز پاسدار و روز جانباز. پاسداراني كه جنگيدند و همواره مي‌جنگند تا ايران ما با امنيت بالا در منطقه بدرخشد. روزشان گرامي و يقيناً ملت ايران دلاوري پاسداران اين سرزمين را هيچ‌گاه فراموش نخواهند كرد.

روز جانباز روز دلاوري و شجاعت و درد و زخم جنگ است. آناني كه زنده‌اند تا نظاره‌گر ثمره خون خود و همراهانشان باشند.

كشورهاي صلح طلبي كه مثل ايران عزيز ما در طول دوران خود مواجه با جنگ بوده‌اند، به گواه تاريخ همواره سعي داشته اند منزلت و جايگاه اين قشر عزيز را حفظ و نگهدارند. اگرچه ديدگاه‌هاي مختلفي در خصوص نگاه ويژه به ايثارگران وجود دارد ولي آنچه مهم به نظر مي رسد دقت روي اين موضوع است كه يقيناً بدون توجه به داشته‌هايمان، آنچه كه كاشته‌ايم را نمي‌توانيم برداشت كنيم.

در دوران خدمتم در مجلس و مسئوليت‌هايي كه در كميسيون برنامه و تلفيق و يا كميسيون ويژه احكام دائمي داشتم سعي كردم در مواجهه با پيشنهاد‌هاي مربوط به ايثارگران بسيار سهل برخورد كنم و هميشه يك جمله داشتم و سعي مي‌كردم مخالفين را توجيه كنم؛ معتقدم ايثارگران و پدران و مادران شهدا يك دوره زماني دارند و از بين ما مي‌روند و همچنان كه همه ما مي‌رويم. اگر ما در دوران خودمان و حياتشان به آنان توجه نكنيم كي بايد توجه كرد. يك دوره چندساله در قيد حيات هستند ولي عملكرد ما در تاريخ مي‌ماند. سال‌هاست از جنگ جهاني مي‌گذرد ولي همواره ميگويند در كشورهايي مثل آلمان مردان دوران جنگشان را قدر مي‌نهند، ما نيز بايد همين باشيم.
در كميسيون احكام دائمي برنامه‌هاي توسعه، احكام بسيار خوب و ارزشمندي براي جانبازان، خانواده معظم شهدا و رزمندگان تصويب كرده‌ايم و فكر كنم در هفته آينده در صحن تصويب خواهد شد. برخي مطالبي كه بعضي فكر مي‌كنند تبعيض‌آميز است را حل كرديم. نمي‌توانم اكنون به آنان اشاره كنم و بايد فرايند تصويب و تأييد را طي كند تا بشود آن را اعلام كنيم، فقط مي‌توانم اين را بگويم نكات بسيار ارزشمندي تصويب‌شده و اميدوارم نتيجه بگيريم. منتي بر ايثارگران نيست، قطره ايست كوچك در مقابل عظمت آنان...

انتهای پیام /ف
برچسب ها: احکام ، مجلس ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.