رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: کاهش بودجه باعث بروز مشکل در بخش امداد و نجات این سازمان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصرچرخ ساز در سخنرانی خود در آیین بهره برداری از پایگاه امداد و نجات زودان شهرضا تصریح کرد:در سال گذشته سازمان هلال احمرکشور تنها سازمانی بوده که بودجه آن کسر شد و در حال حاضر این کسری بودجه در بخش امداد و نجات ایجاد مشکل میکند.
وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری های نمایندگان فعلی و یا نمایندگان منتخب مجلس دهم ، این کسری بودجه جبران وتجهیزات به روز در اختیار تمامی پایگاه ها قرار گیرد. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: 500پایگاه ثابت امداد و نجات در سراسر کشور ، و 40پایگاه  در استان اصفهان وجود دارد و ساخت و تجهیز تعدادی دیگر با کمک خیرین در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه گفت: با دستور روز گذشته رئیس جمهوردر مورد تقویت جمعیت هلال احمر. و کمک  نمایندگان و هیئت دولت برای افزایش بودجه این سازمان ،تلاش میکنیم که تجهیزات پایگاه ها وشعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها را هم به روز رسانی کرده و هم کیفیت و کارایی آنها را افزایش دهیم .
پایگاه امداد و نجات روستای زودان بخش گرکن جنوبی در زمینی به مساحت 2 هزارمتر مربع و با هزینه ایی افزون بر 1میلیارد ریال ، درمحور مبارکه – فلاورجان به بهره برداری رسید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.