به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از کرمان، محمد نهاوندیان گفت : ابتکار سامانه ارتباط با مردم سبب شده که مردم نظرات و نیازهای خود رابا اسودگی و بدون دغدغه به مسئولین برسانند.
وی افزود :طی ۲۴ ساعتی که سامنه ۱۱۱ راه افتاده تعداد زیادی با این مرکز تماس گرفتند که خوشبختانه سرعت رسیدگی بالا بوده و حتی بعضی از مشکلات فورا ارجاع داده شده و اقدامات فوری برای حل صورت گرفته است.
دکتر نهاوندی خاطرنشان کرد : باید به سمتی پیش برویم که با مشکلات ریشه ای برخورد کنیم .
وی به اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت : خوش بختانه با سیاست گذاری هایی که شده با گسترش سرمایه گذاری ها فرصت های شغلی افزایش پیدا خواهد کرد .
دکتر نهاوندیان همچنین در بحث درمان افزود: با اجرای طرح بیمه همگانی میزان مراجعاتی که نیاز درمانی را منعکس می کردند کم شده است .
وی خاطرنشان کرد : ما باید ارتباط مستقیم با مردم حفظ کنیم و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و ریشه کن کردن مشکلات مضاعف کنیم .
دکتر نهاوندیان در پایان گفت به تمام مسائل و مشکلا تی که از طریق این سامانه مطرح شده اند رسیدگی خواهد شد
انتهای پیام/ح