رئیس نهاد ریاست جمهوری از غرفه های موجود در این مرکز که نمایندگان اداره های مختلف استان برای پاسخگویی سریع به مشکلات مردمی در این مرکز مستقر شده است بازدید کرد و مسائل و مشکلات هر غرفه را جویا شد

بازدید رئیس نهاد ریاست جمهوری از غرفه ادارات استانی /مراجعات مردم به مراکز درمانی با بیمه همگانی کم شدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرگاران جوان از کرمان، محمد نهاوندیان گفت : ابتکار سامانه ارتباط با مردم سبب شده که مردم نظرات و نیازهای خود رابا اسودگی و بدون دغدغه به مسئولین برسانند.

وی افزود :طی ۲۴ ساعتی که سامنه ۱۱۱ راه افتاده تعداد زیادی با این مرکز تماس گرفتند که خوشبختانه سرعت رسیدگی بالا بوده و حتی بعضی از مشکلات فورا ارجاع داده شده و اقدامات فوری برای حل صورت گرفته است.

دکتر نهاوندی خاطرنشان کرد : باید به سمتی پیش برویم که با مشکلات ریشه ای برخورد کنیم .

وی به اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت : خوش بختانه با سیاست گذاری هایی که شده با گسترش سرمایه گذاری ها فرصت های شغلی افزایش پیدا خواهد کرد .

دکتر نهاوندیان همچنین در بحث درمان افزود: با اجرای طرح بیمه همگانی میزان مراجعاتی که نیاز درمانی را منعکس می کردند کم شده است .

وی خاطرنشان کرد : ما باید ارتباط مستقیم با مردم حفظ کنیم و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و ریشه کن کردن مشکلات مضاعف کنیم .

دکتر نهاوندیان در پایان گفت به تمام مسائل و مشکلا تی که از طریق این سامانه مطرح شده اند رسیدگی خواهد شد
انتهای پیام/ح
برچسب ها: مراجعه ، درمانی ، مردم ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رسول زمانیان
۲۱:۳۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
با سلام جناب ریس جمهور . من بازنشسته بهداری هستم که در تاریخ ۱۴۰۰.۲.۱ بازنشسته شدم اما متاسفانه بعد هشت ماه هنوز سنوات ۳۰ سال خدمت را ندادم وهیچ خبری نیست آقای ریس جمهور بند با ۴۴۰۰۰۰۰هزار تومان حقوق باید چه کار کنم این حقوق بااین تورم که وجود دارد و به وجود می آید چه کار کنم با۵نفر افراد تحت تکفل. جناب آقا آیا شما هم برای خانواده خود خرید روزانه‌ انجام می‌دهید آیا تورم رادر سفره مردم می بینید برنج گوشت .مرغ .تخم مرغ و...... با این گرانی
آخرین اخبار