مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: مطمئن باشید تیم سیاه‌جامگان در لیگ برتر باقی می‌ماند.

مهدوی: شک نکنید سیاه جامگان در لیگ برتر ماندنی استمحمدرضا مهدوی درگفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درخصوص شرایط تیم بعد از بازی هفته 29 مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به تشخیص کادر فنی تیم ، روز گذشته به بازیکنان استراحت داده شد تا ریکاوری در دستور کار تیم قرار گیرد.

وی با اشاره به دیدار هفته پایانی لیگ پانزدهم برابر ملوان انزلی عنوان کرد: البته جای بسی شکر دارد چرا که اگر تیم صبا در برابر ملوان به تساوی نمی‌رسید چه بسا ما به رده پایینتر سقوط می‌کردیم و منجر به حذف تیم از رقابت‌های لیگ برتر می‌شد.

مهدوی در پاسخ به اینکه تا اینجای فصل کادر فنی و بازیکنان چند درصد از مبالغ خود را دریافت کرده‌اند بیان کرد: تا الان مربیان و اعضای کادر فنی 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

مربی تیم سیاه‌جامگان افزود: ما در روزهای اخیر روی نقاط ضعف و قوت ملوان کار کرده‌ایم و امشب برای زیارت به حرم مطهر امام رضا(ع) خواهیم رفت و از فردا تمرینات تیم را از سر می‌گیریم.

وی همچنین با اشاره به ولادت امام چهارم(ع) امام زین‌العابدین بیان کرد: فردا قرار است پس از برگزاری تمرین جشنی به این مناسبت در منزل شخصی مدیر عامل تیم سیاه‌جامگان در شاندیز برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم حضور پر شور تماشاگران مشهدی در ورزشگاه ثامن‌الائمه در بازی مقابل ملوان گفت: اداره ورزش و جوانان تمامی بلیت‌های این مسابقه را خریداری کرده‌اند تا هوادارن با حضور پر شور خود تا در بازی مقابل ملوان به این تیم کمک کنند.

وی در خصوص محروم و مصدومان تیم در مقابل ملوان توضیح داد: خوشبختانه برای این بازی بازیکنان محروم و مصدومی نداریم. همه با قدرت در این بازی حساس و سرونوشت‌ساز حضور دارند.

تحت هر شرایطی کاظمی در سیاه جامگان ماندنی است

وی درباره اینکه در صورت سقوط سیاه‌جامگان به دسته اول فرهاد کاظمی در این تیم باقی می‌ماند یا خیر گفت: کاظمی قول داده است در صورت سقوط تیم به لیگ دسته اول در سیاه‌جامگان به فعالیت خود ادامه دهد.

مهدوی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه تیمی قهرمان لیگ پانزدهم می‌شود خاطرنشان کرد: به اعتقاد من پرسپولیس شانس بیشتری  برای قهرمانی بین دو تیم دیگر دارد شما توجه کنید این تیم در 23 بازی فقط یک شکست در کارنامه خود داشته است که بین تمام تیم‌های لیگ بهترین بازی ممکن را با جوانان خود ارائه می‌دهد تیمی است که از انتهای جدول خود را به صدر جدول رسانده است. البته برای دو تیم دیگر هم احترام خاصی قائلم و از هیچ تیمی دفاع نمی‌کنم ، اما با توجه به بازی‌های لیگ می‌توان گفت که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار