سرپرست اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مجتمع کوثر دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره خیران مدرسه‌ساز 23 اردیبهشت ماه در مجتمع کوثر شورابیل اردبیل برگزاری می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره در اردبیل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره خیران مدرسه‌ساز با حضور مسئولان استانی و خیران مدرسه‌ساز برگزار می‌شود، افزود: با اقدامات انجام شده این جشنواره در تمام شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود و برگزاری این جشنواره نقش بسزایی در کمک به ساخت مدرسه دارد.

سرپرست توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته 32 میلیارد تومان اعتبار به منظور تجهیز، نوسازی و توسعه مدارس استان اردبیل اختصاص یافت، گفت: از این مقدار اعتبار 21 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و مابقی نیز تا پایان امسال برای تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.