سرمربی اسبق تیم ملی پومسه ایران امروز دیداری را با رئیس کمیته ملی المپیک داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و شین چال کانگ سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مردم ما و بخصوص تکواندو کاران از دهه 60 حضور شما را در راس تیم ملی تکواندو کیورگی در خاطر دارند با زحماتی که برای تکواندو ما کشیده اید و موفقیت هایی که کسب کرد ه اید و در سال های اخیر نیز بعنوان سرمربی پومسه نیز همچنان در کنار تکواندو ما بوده و همیشه مربیان و تکواندو ما از شما به نیکی و احترام یاد می کنند و خدمات شایسته شما را ارج می نهند.

وی ادامه داد: تکواندوی ایران در طول نزدیک به دو دهه توانست به جایگاهی از تکواندو جهان دست یابد که بعنوان اولین کشور غیر کره ای بسیاری از قهرمانی های قاره ای و جهانی را در رده های سنی مختلف از آن خود کند  به طوری که صاحب سبک باشد بخصوص که این موفقیت ها با رشد اخلاقی و تاکید بر معنویت و اخلاقیات همراه بوده و همواره مربیان و تکواندوکاران از نظر اخلاق نمونه بوده اند که یکی از رموز موفقیت این رشته ثبات مدیریت و تلاش های دلسوزانه آقای پولادگر بوده است.

در ادامه شین چال کانگ ضمن قدردانی از حمایت دهای مسئولاین ورزش کشور از تکواندو اظهار داشت: موفقیت تکواندوی ایران به حدی رسیده است که همین چند ماه پیش برای نخستین بار کره ای ها در خارج از کشور خود یعنی ایران اقدام به برگزاری اردوی مشترک کردند تا ببینند رمز موفقیت تکواندو ایران در این چند سال به خاطر چه بوده است و بدون تردید این موفقیت بدست نمی آمد مگر در سایه تلاش مربیان، تکواندوکاران و حمایت دولت و مسئولین ورزش این کشور و زحمات شخص آقای پولادگر که فرد شناخته شده ای در تکواندو جهان است.

وی ادامه داد: من چند روز گذشته سری به خانه کشتی شما زدم که انصافا از نظم و انضباط حاکم در آنجا و تلاشی که کشتی گیران شما می کنند و تمرینات سنگین شان لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. در مرکز جهانی تکواندو ایران نظم و دیسیپلین خاصی حکمفرماست و آرزوی هر تکواند کاری است که در این مرکز با هوگوپوشان ایرانی تمرین کند چرا که اروپا خیلی زودتر از ایران تکواندو را شروع کرد و سرمایه گذاری زیادی کرد ولی از نظر تعداد تکواندو کاران و سطح فنی به شما نمی رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار