رییس سنجش و آزمون دانشگاه پیام نورگفت : دانشجویان این دانشگاه تا 29 اردیبهشت ماه فرصت دارند محل آزمون خود را انتخاب کنند.

محمد علی ابراهیمی  رییس سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تمدید زمان انتخاب محل آزمون دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت : مهلت انتخاب  محل آزمون پایان نیمسال دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه بنابر درخواست های مکرر دانشجویان واحد های مختلف دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و ارشد تا 29 اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: طبق تقویم آموزشی امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور در موعد مقرر برگزار می شود و به خاطر همزمانی آن با ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نمی کند.

ابراهیمی تاکید کرد: دانشجویان متاهل برای تعیین محل آزمون شان در همین بازه زمانی فرصت دارند تا واحد امتحانی خود را انتخاب کنند.

رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور یاد آورشد:  مهلت تعیین شده به هیچ عنوان تمدید نمی شود و کلیه دانشجویان متقاضی می توانند از 21 لغایت 29 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست خود  در سامانه جانع گلستان اقدام نمایند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.