تبریز؛

برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی علوم زمین و توسعه شهری در تبریز

رئیس جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی علوم‌زمین و توسعه شهری در دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قراچورلو در این خصوص اظهار کرد: حدود 400 عنوان مقاله از داخل و خارج کشور برای شرکت در این کنفرانس ارائه شده است که  عنوان 13 عنوان آن از کشورهای اسپانیا، مالزی، ترکیه و مک‌کواری استرالیا می‌باشد.

وی ادامه داد: پس از سه مرحله داوری داوران برگزیده دانشگاه‌های مختلف و اعضای هیئت علمی پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی، تعداد 238 عنوان مقاله از مجموع مقالات دریافت شده، مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.
رئیس دومین کنفراس بین‌المللی علوم‌زمین و توسعه شهری، افزود: گواهی پذیرش مقالات، به تمامی مقالات ارسال شده ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه مباحث نوین شهری نیز به مدت 16 ساعت برای افرادی که مقاله ارائه داده‌اند، به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مرحله عملی دومین کنفراس بین‌المللی علوم زمین و توسعه شهری از آبان ماه سال 94 آغاز شده و  تا 23 اردیبهشت ماه سال‌جاری ادامه می‌یابد.

قراچورلو یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفراس، به نشانیwww.esud2.irمراجعه کنند.

وی اظهار کرد: محورهای اصلی همایش در شاخه‌های شهرسازی و توسعه پایدار، گردشگری و توسعه شهری، نقش اقلیم در توسعه شهری، نقش مناطق آزاد در توسعه شهری، نقش ژئومورفولوژی در توسعه شهری، عمران، معماری پایدار و توسعه شهری، جغرافیای سیاسی، امنیت و توسعه شهری، منابع طبیعی علوم محیط زیست و توسعه شهری، نقش جغرافیای شهری و روستایی در توسعه شهری، نقش فناوری‌های نوین و سنجش از دور در توسعه شهری می‌باشد.

این کنفرانس در 23 اردیبهشت ماه سال‌جاری توسط پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاددانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.