تبریز؛

برگزاری کنفرانس بین المللی پیامدهای جغرافیایی و زیست محیطی وضعیت دریاچه ارومیه

کنفرانس بین المللی پیامدهای جغرافیایی و زیست محیطی وضعیت دریاچه ارومیه ۲۷ و ۲۸ مهرماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رییس دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه تبریز در این خصوص گفت: این کنفرانس در پنج محور اصلی طبیعی و زیست محیطی، فضایی و کالبدی، اجتماعی-اقتصادی، فناوری های نوین، ژئوپولیتیک؛ که هر کدام دارای عناوین فرعی متعددی نیز هستند، برگزار خواهد شد.

شهرام روستایی افزود: علاقمندان برای ارسال مقالات تا ۱۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس واقع در دانشکده جغرافیایی و برنامه ریزی دانشگاه تبریز و یا به آدرس اینترنتی http://iculc2016.ir/fa/index.php ارسال نمایند.

وی ارایه آخرین یافته‌های داخلی و بین المللی برگرفته از پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در خصوص وضعیت بحرانی و پیامدهای زیست محیطی بحران دریاچه ارومیه را از جمله اهداف این کنفرانس اعلام کرد و یادآور شد: طبق هماهنگی های به عمل آمده چندین سخنران کلیدی از کشورمان منجمله  دکتر معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دیگر کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، استرالیا، اتریش، آمریکا و ... به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همین گزارش حاکی است: دکتر محمدرضا پورمحمدی؛ رئیس کنفرانس، دکتر شهرام روستایی؛ دبیر، دکتر علی‌محمدخورشیددوست؛ دبیر علمی، دکتر شهریور روستایی؛ دبیر اجرایی و دکتر اکبر اصغری زمانی؛ دبیر هماهنگی کنفرانس را برعهده دارند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.