معاون اجرایی رییس جمهور گفت : قطار دولت دارای ترمز است ، هرجا نیاز باشد می‌ایستد و هر زمان بخواهد حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد شریعتمداری که به کرمان سفر کرده است در دیدار با جمعی از کرمانیهای مقیم خارج از ایران گفت: دولت در سیاست خارجی گام‌های مؤثری برداشته است و اصول رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده و این قطار را که می‌گفتند ترمز ندارد به روی ریل برگردانده و اکنون قطار دولت دارای ترمز است ، هرجا نیاز باشد می‌ایستد و هر زمان بخواهد حرکت می‌کند.

معاون اجرایی رییس جمهور خام‌فروشی نفت را کاری زشت خواند و ابراز امیدواری کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بتوانیم در چاه‌های نفت را ببندیم.
در این دیدار محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و کشاورزی ایران هم گفت: دوران سرمایه گذاری شرکتهای دولتی در ایران تمام شده و تجربه نشان داده این شرکتها نتوانسته اند اشتغال پایدار را در کشور ایجاد کنند.

جلال پور افزود: اگر درآمدهای نفتی و پول، اشتغال ایجاد میکرد امروز عربستان با ذخایر کلان نفتی نباید در صدر کشورهایی باشد که با مشکل اشتغال مواجه هستند.

وی تصریح کرد: رتبه استان کرمان در فضای کسب و کار از پایین ترین رتبه ها به بالاترین رتبه ها ارتقا یافته است و این نشان می دهد شرایط برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان کرمان فراهم است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار