فرانک لمپارد بازیکن صاحب نام تیم نیویورک سیتی در طول رقابت های یورو 2016به عنوان کارشناس فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد که به دلیل مصدومیت هنوز در فصل 2016 نتوانسته در رقابت های لیگ فوتبال امریکا (MLS ) برای تیمش به میدان برود، قرار است در طول رقابت های قهرمانی اروپا در فرانسه، یورو 2016، به عنوان کارشناس و تحلیلگر این مسابقات با شبکه دولتی انگلیس،بی بی سی، همکاری کند.

در تیم کارشناسی این شبکه چهره های سرشناسی مانند تیری آنری ،ریو فردیناند و حتی یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی امریکا حضور دارند.

وظایف لمپارد هنوز قطعی و نهایی نشده و منابع تیم نیویورک سیتی اعلام کرده اند که این بازیکن برای تحلیل مسابقات راهی فرانسه نخواهد شد بلکه به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهد کرد.

لمپارد اولین بازیکنی از لیگ امریکا نیست که به کسوت کارشناسی در می آید تیری آنری سال 2014 در حالی در تیم رد بولز بود،این کار را انجام داد و استیون جرارد نیز سال گذشته چنین کرد، اما هیچ یک از آنها در شرایط لمپارد نبودند.

این بازیکن انگلیسی 37 ساله سال گذشته به لیگ امریکا رفت اما به دلیل مصدومیت نتوانست از ابتدا تیمش را همراهی کند.او در حالی که سالی 6 میلیون دستمزد دریافت می کند تا کنون تنها 10 بازی برای نیویورک سیتی انجام داده است و به نظر می رسد او یکی از بدترین خریدهای MLS باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار