نائب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس معتقد است شرایط امروز اقتضا می کند تا لاریجانی در جمع اصولگرایان باشد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قطعا لاریجانی پیروز انتخابات مجلس دهم خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه به نظر شما علی لاریجانی جذب کدامیک از فراکسیون‌های مجلس دهم خواهد شد، اظهار داشت: بدون شک لاریجانی به فراکسیون اصولگرایان نزدیک می‌شود.

حقیقت‌پور تصریح کرد: درست است که لاریجانی از حوزه انتخابیه قم و به صورت مستقل در جریان انتخابات شرکت کرده است ولی امروز سیاست رنگ و بوی دیگر و شرایط خاص دیگری پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه بیان داشت: شرایط امروز اقتضا می کند تا علی لاریجانی در جمع اصولگرایان باشد البته باید به این نکته هم اشاره کرد که دوستان اصولگرا هم باید مواضع معتدل‌تری در تصمیمات خود اتخاذ کنند تا بتوانند زیر چتر آقای لاریجانی فعالیت کنند.

حقیقت‌پور در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مجلس آینده چند فراکسیون تأثیرگذار خواهد داشت گفت: به هیچ وجه فکر نمی‌کنم مجلس سه قطبی شود و باید گفت مجلس دهم از دو قطب تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اصولگرایان و اصلاح طلبان فراکسیون‌های تأثیرگذار مجلس دهم را شکل می‌دهند، تأکید کرد: اکثریت نمایندگان حول تفکر آقای لاریجانی جمع شده و معتقدم نیروهای فراکسیون فراگیر متشکل از اصولگرایان رهروان و مستقلین خواهد بود. 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار