عضو کمیته اصولگرایی مجلس دهم از برگزاری جلسه‌ای به منظور تعیین شورای مرکزی فراکسیون و هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

"حمیدرضا فولادگر" عضو کمیته اصولگرایی مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تاکنون برای فراکسیون فراگیر نامی انتخاب نشده است، گفت: چندین نام مدنظر قرار گرفته است اما نام نهایی انتخاب نشده است.

نماینده اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون کاظم جلالی و بهروز نعمتی تصمیمی بر حضور در فراکسیون فراگیر نگرفته اند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند فراکسیون سومی را راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: معتقدم همانطور که فراکسیون فراگیر در مورد انتخاب رئیس مجلس می‌تواند به توافق برسد و هیچ گزینه‌ای هم غیر از لاریجانی در این رابطه ندارد، می‌تواند در مورد هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها هم به توافق برسد.

فولادگر تاکید کرد: فراکسیون فراگیر با توجه به نامش می‌تواند از تمامی سلایق استفاده و بهره ببرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا حاجی‌بابایی نماینده منتخب همدان گزینه ریاست بر فراکسیون فراگیر است، گفت: تاکنون بحثی در مورد ریاست فراکسیون انجام نشده است .

نماینده اصفهان ادامه داد: طی چند روز آینده جلسه‌ای به منظور تعیین دستور کار فراکسیون برگزار می‌شود و براساس آن تصمیمات نهایی در مورد شورای مرکزی و هیئت رئیسه فراکسیون و همچنین هیئت رئیسه مجلس گرفته خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع ریاست همزمان لاریجانی بر مجلس دهم و فراکسیون فراگیر یکی دیگر از مباحثی بوده که در حال بررسی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار