مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: جشنواره فرامرزی سطح دانش روزنامه‌نگاری را ارتقاء خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون قنواتی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری اظهار کرد: این جشنواره اهمیت رسانه و مطبوعات را در نقش‌آفرینی در همبستگی ملی و نشان دادن اشتراکات فرهنگی و مذهبی مردم استان‌های جدار مرزی به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه استان‌های شرکت‌کننده در این رویداد فرهنگی با اشتراکات حوزه‌های تمدنی خود بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند، تصریح کرد: هر جشنواره‌ای به نوبه‌ی خود سطح دانش روزنامه‌نگاری را ارتقاء خواهد داد و این موضوع در این جشنواره با توجه به گستره‌ و محورهای آن نمود بیشتری دارد و موجب تولید آثار قابل‌توجهی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تبادل‌نظر درباره دانش روزنامه‌نگاری را از دستاوردهای چنین جشنواره‌هایی عنوان کرد و گفت: مطمئناً در این جشنواره هم این موضوع دیده شده است.

قنواتی تأکید کرد: هر کدام از محورهای جشنواره بر روی نیازی از نیازمندی‌های منطقه دست گذاشته است و همین موضوع دست‌مایه‌ی اخبار، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی مفید برای روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه‌ی منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان‌های منطقه هر کدام دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی ازجمله آب، خاک ، نفت و گاز هستند، تصریح کرد: با جریان سازی رسانه‌ای می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذار را به منطقه فراهم کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.