به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اشاره به مجموعه هماهنگی ها و پیگیرهای انجام شده با پلیس امنیت اطلاعات ناجا به منظور تحویل، تجهیز و راه اندازی دفاتر گذرنامه ی بنادر مذکور اظهار داشت: این اداره کل پس از احداث ساختمان های اداری بندر شادگان و ساختمان اداره گذرنامه بندر امام خمینی(ره)، اقدام به تجهیز این دفاتر و برقراری ارتباط رادیویی با سیستم مرکزی گذرنامه نموده و با اتمام مراحل مقدماتی، این دفاتر آماده خدمات رسانی به دریانوردان به منظور ثبت و کنترل ورود و خروج اتباع ایرانی و خارجی در مناطق مربوط به خود گردیدند.
عبداللهی افزود: پیشگیری از اتلاف وقت دریانوردان متردد در بندر شادگان، تسریع در امر صادرات، تسهیل در ورود و خروج اتباع خارحی در بندر امام خمینی(ره) و جلب رضایت بیشتر ارباب رجوع را از اهم مزیت های راه اندازی و بهره گیری از دفاتر گذرنامه می باشد.
یادآور می شود با همکاری به عمل آمده از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان و پیگیری به عمل آمده از سوی این اداره کل، دفاتر مرکزی و فرعی گذرنامه در بنادر امام خمینی(ره) و شادگان خدمات خود را در حداقل زمان ممکن و با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه می نمایند.
انتهای پیام/و