سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با نتایجی که امروز رقم خورد پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می دانم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد گفت: از رسانه ها تشکر می کنم که به این دیدار آمدند و ما را تنها نگذاشتند. هرچند که در دیدار استقلال و تراکتورسازی تماشاگران بیشتری حضور داشتند و این بازی اهمیت بالایی داشت  اما از شما تشکر می کنم که به دیدار نفت و فولاد آمدید. 

وی افزود: نفت در این دیدار خوب بازی کرد و مالکیت بیشتر داشتیم. در نیمه اول  با اینکه در نیمه زمین حریف بودیم اما مالکیت نصف نصف بود.

وی ادامه داد:  از تمام بازیکنانم در این بازی راضی هستم و امیدوارم این روند را بتوانند در بازی آینده هم ادامه دهند. وقتی بازی یک بر یک را دو بر یک می برید بسیار رضایت بخش است. اگر بتوانید در هر شرایطی بازی یک بر یک را ببرید خوشایند است. به تیمم تبریک می گویم از اینکه توانستند بازی را با پیروزی به اتمام برسانند. ما سال بدی را پشت سر گذاشتیم. از نظر مالی مشکلات زیادی  داشتیم اما 12،13 جوان را به فوتبال معرفی کردیم. خدا را شکر توانستیم سهمیه کسب کنیم. 

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که شما هفته پیش برای استقلال کار بزرگی کردید و پرسپولیس را بردید اما استقلال نتوانست با بردن تراکتور به شما کمک کند، بیان کرد:  امید داشتیم که استقلال تراکتور را ببرد و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. اما باز هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم سهمیه آسیا را در فصل آینده کسب کنیم. اگر استقلال بازی را می برد ما هم راحت تر می توانستیم به سهمیه آسیا برسیم.تیم فوتبال راه آهن 2 سال قبل مقابل پرسپولیس دو بر دو کرد و این از جذابیت های فوتبال است. 

وی ادامه داد:برای من بازیکنان الگو هستند و اصلا به مسائل مالی کار ندارند. من مربی آنها نیستم. من کاپیتان آنها هستم. دیشب مدیریت باشگاه به موقع به داد بچه ها رسید  و قرار شد تیم واگذار شود. اگر تیم واگذار نشود به بچه ها کاغذ سفید می دهند تا مطالباتشان پرداخت شود. بچه ها می دادند که قطع به یقین تمام تلاشمان را می کنیم و برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش می کنیم.

سرمربی نفت درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: باید به فوتبال حرفه ای تر نگاه کنیم. گواردیولا قبل از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ با منچسترسیتی توافق کرد و با این تیم قرارداد منعقد کرد، اما اگر قراردادم با نفت پایان بپذیرد و با هر تیم دیگری قرارداد ببندم غیرحرفه ای نیست. این چنین چیزی در کشورمان به وجود نیامد و باید کاری کنیم که این بستر فراهم شود. 

منصوریان درباره قهرمان لیگ گفت: با بازیکنان در کنار زمین بازی می کنم و در هر بازی دو کیلو کم می کنم. هفته آخر ذوب آهن با استقلال خوزستان بازی دارد و تقابل عبدالله ویسی با گل محمدی است. هرچند این دیدار سخت است اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و امیدوارم استقلال خوزستان بتواند ذوب آهن را شکست دهد و یکی از حریفان رو در روی ما در کسب سهمیه آسیایی را حذف کند. اما با بازی های امروز پرسپولیس وزن بیشتری برای قهرمانی دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار