با توجه به شرایط مالی تیم فردا مقابل فولاد به میدان نمیرویم

منصوریان فردا جلو فولاد بازی نمیکنیمبه گزارش خبرنگار ، فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد گفت: باز هم از شما عذرخواهی می کنم.به خاطر ترافیک زیاد خیابان ها تاخیر کردم، امیدوارم در فصل آینده برنامه نشست های خبری ساعت 5 و 6 باشد.امیدوارم در سال آینده این مشکل حل شود.یا صبح زود بگذاریم یا شب.واقعا از شما خجالت می کشم.

منصوریان ادامه داد:بازی بسیار سختی داریم.این مسابقه از بازی با پرسپولیس هم سخت تر است.بازیکنانم می دانند در سال 4 بار پخش زنده دارند که با استقلال و پرسپولیس بازی می کنند.این کار بازیکن را گارانتی می کند. 

علی منصوریان درباره اینکه به نظر می رسد تیمش به نقطه پایدار رسیده است گفت:به هیچ عنوان ما به نقط پایداری نرسیده ایم. من الان از تمرین تیم جدا شدم  تا بعد از آن راهی هتل شوند اما به من زنگ زدند و گفتند ما نه به هتل می رویم سرپرستمان نیز همین شرایط را دارد متاسفانه این  خبر خبر خوبی نیست لازم است ضمن عذرخواهی از تاج و همچنین تبریک به او این را بگویم که برنامه شب های فوتبالی رادیدم از دو عزیزی که در کنار تاج بودند نیز می خواهم که به فوتبال ایران کمک کنند. دیشب تاج حرف های خوبی زد و من به عنوان یک پیشکسوت جوان  امیدوارتر شده ام . خواهش می کنم و دست او را می بوسم که پیشکسوتان فوتبال ما را از خانه ها بیرون بیاورد. کسانی که ابرمرد فوتبال ما بوده اند، امثال ذوالفقار نسب، حاج رضایی، فرامرز ظلی، و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس . کلمه دکتر پیش اسم کسی چون حسین کلانی است و باید این نفرات را درگیر فوتبال کنیم. باید برنامه ریزی کنیم و عزیزانی مثل مهدی مناجاتی را روی کار بیاوریم. من آینده ام را در وجود همین ها می بینم. دست تمام اعضای جدید را می بوسم و می خواهم که آنها کاری کنند که پیشکسوتان دیده شوند. 

سرمربی نفت تهران افزود: تاج سال ها در سازمان لیگ بوده است و می داند تیم های ما هیچکدام  گارانتی مالی نداشته اند. خواهش می کنم آیین نامه را عوض کند و با این آیین نامه ای که ما الان داریم به مدیرعامل اجازه می دهد تا پایان سال 96 به بازیکنان پول ندهد. سال 96-95 نباید تیمی که گارانتی مالی ندارد در لیگ شرکت کند. همچنین می خواهم از تیم ملی حمایت شود. هیچ فرقی ندارد که سرمربی چه کسی باشد باید از منافع ملی حمایت شود تا مردم لبخند بزنند. ضمن اینکه لازم می دانم به محمدرضا مهرانپور بابت این ضایعه تسلیت بگویم. 

 

وی افزود: در آیین نامه سازمان لیگ یک بندی است که دارد تصویب می شود. دارند تصویب می کنند که وقتی باشگاه به بازیکن بدهکار است می تواند تا پایان سال 96 پول ندهد در این حالت چگونه می توان بازیکن را به تمرین آورد. الان بازیکن بزرگ من نمی خواهند سر تمرین بیایند. اگر این آیین نامه به تصویب برسد فاتحه فوتبال ایران خوانده شده است. 

منصوریان بیان داشت: باید تیمی که گارانتی مالی ندارد در لیگ حضور نداشته باشد. در فوتبال آلمان اگر تیمی تخلف مالی داشته باشد یک رده پایین تر فرستاده می شود اما در فوتبال ایران روابط بر ضوابط اولویت دارد. 

سرمربی نفت درباره مشکلات مالی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: ما ایرانیان همه چیز را می دهیم تا آبرویمان نرود. بچه های ما وقتی پول خود را نمی گیرند به آبروی خود فکر می کنند. سال 1363 من در فوتبال ایران در نوجوانان بازی می کردم ولی تا به امروز هیچ جایی را مثل وزارت نفت ندیدم. مثل این است که من خودم را به خواب بزنم و شما خودتان را بکشید نمی توانید من را از خواب بیدار کنید الان چنین شرایطی حاکم است. شاید فردا بازی نکنیم.

اگر باشاهی بتواند تا پایان 96 پول ندی بازیکنا نمیان سر بازی اگر بسیار سخت نیست اگر تیمی قرار داد بسته گارانتی امکان باشد همچی حل می شود .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار